J (2).png

Zkuste se vžít do role majitele nemovitosti, který ji potřebuje prodat

Co budete dělat?

Budete ji prodávat sami nebo s RK?

Ještě nikdy jsem nenarazil na majitele nemovitosti, který by nechtěl z jejího prodeje dostat maximum. Pokud se rozhodne pro prodej s makléřem, mám za to, že je třeba, aby se mu makléř se službou, kterou nabízí, vyplatil. Jinak vzájemná spolupráce majiteli nebude dávat smysl.

Mým posláním je plnit cíl prodávajícího! Při své práci se snažím dělat vše pro jeho dosažení, protože mi žádný klient není lhostejný a vážím si jeho důvěry.

 

1.000.000 Kč !!!!

Právě o takovou částku se nám podařilo navýšit kupní cenu rodinného domu, který měla jiná hradecká RK v nabídce 6 měsíců s nižší cenou, a který se nedařilo prodat.

CO VŠE ROZHODOVALO?

  • Správné naložení s informacemi. Vyzdvihnli jsme ty nejdůležitější a měli je na správných místech ověřené.

  • Copywriting i se zajímavými nadpisy, které udělají právě Vaši nemovitost výjimečnou.

  • Analyzovali jsme správné zájmové skupiny, které by mohly danou nemovitost koupit.

  • Správné cílení skrze marketingovou propagaci.

  • Příprava nemovitosti - Homestaging. Designérka se snažila na nemovitosti vyzdvihnout její přednosti a zaujala tak co nejširší publikum.

  • Vzali jsme nejlepší profíky. Spolupracovali jsme se dvěma profesionálními fotografi a kameramanem. 

  • Databáze potenciálních klientů. U tohoto prodeje byli nedílnou součástí vlastní databíze lidí, kteří hledají podobné nemovitosti a zároveň i propojení s firemní databází, ve které se nachází až 600 tis. klientů.

  • Obchodní duch! Snažili jsme se pro prodej udělat vše, aby dopadl skvěle.

  • Na tomto prodeji jsem spolupracoval se svou makléřkou Karolínou Růžičkovou, která se skvěle zhostila komunikace a prohlídek s potenciálními kupci.

ZAJÍMAVOST

Kdyby nemovitost nekoupil současný majitel, měl jsem o ni ještě další dva zájemce, kteří ji chtěli za uvedenou cenu koupit také.

Realitní kancelář, která prodávala nemovitost před námi, mohla klienta svou prací ochudit o 1 milion korun. 

Vždy je důležité myslet na prolnutí nabídky a poptávky! Pokud o tuto nemovitost mělo zájem více lidí za uvedenou cenu, pak to pro nás i kupce dopadlo nejlépe jak mohlo. 

ROZDÍL POSUĎTE SAMI!

PRODEJ S JINÝM MAKLÉŘEM

1 (1).png
1 (2).png
1.png
1 (5).png

PRODEJ SE MNOU

J.K (27 of 40).jpg
J.K (34 of 40).jpg
J.K (33 of 40).jpg
J.K (9 of 40).jpg

JAK VYPADÁ PREZENTACE TAKOVÉ NEMOVITOSTI?

↓↓↓